اخبار

فعالیت ۳۲ واحد فناور و دانش بنیان در مرکز بین المللی رشد قشم

واحد فناور و دانش بنیان

واحد فناور و دانش بنیان

قشم – مدیر مرکز بین المللی رشد قشم از فعالیت ۳۲ واحد فناور و دانش بنیان در مرکز بین المللی رشد قشم خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سیده مهدیه فلاحی پیش ازظهر شنبه در جمع خبرنگاران، گفت: شرکت ایده پردازان سرزمین قشم به عنوان یکی از شرکت های فعال مرکز بین المللی رشد در این منطقه موفق به کسب عنوان فناور برتر گروه فنی و مهندسی استان هرمزگان در سال ۱۳۹۶ شده است.

او با اعلام اینکه شرکت ایده پردازان سرزمین قشم با موضوعیت طراحی، ساخت تحقیق و پژوهش و اجرا در حوزه های الکترونیکی، مکانیکی، مواد انرژی و کشاورزی در مرکز بین المللی رشد قشم فعالیت می کند، افزود: این شرکت به عنوان یکی از ۳۲ واحد فناور و دانش بنیان فعال مستقر در مرکز رشد  واحدهای فناوری سازمان منطقه آزاد قشم موفق به کسب این عنوان شد.

به گفته مدیر مرکز بین المللی رشد قشم، ۳۰ واحد فناور، یک واحد R&D دانش بنیان صنعتی و یک واحد دانش بنیان نوپا در این مرکز بین المللی فعالیت می کنند.

او گفت: محمد علی فرزانه مدیرعامل شرکت ایده پردازان سرزمین قشم در طرح های پژوهشی همچون طرح پژوهشی ساخت ماده آنتی اسکالانت (ضد رسوب)، طرح پژوهشی دستگاه تست دینامیکی ماده آنتی اسکالانت و همکاری اصلی در ثبت اختراع موتور دوار خورشیدی با شرکت دانش بنیان طراحان انرژی سبز قشم مشارکت داشته است.

لازم به ذکر است؛ فریدون همتی استاندار هرمزگان  از محمد علی فرزانه مدیرعامل شرکت ایده پردازان سرزمین قشم به خاطر انتخاب “فناور برتر گروه فنی و مهندسی در سال ۱۳۹۶” با اهدای تقدیرنامه تشکر کرده است.

در تقدیرنامه استاندار هرمزگان آمده است: روند رو به رشد فعالیت های پژوهشی و فناوری میهن اسلامی، حاصل تلاش بی وقفه و عاشقانه سخت کوشانی همچون جنابعالی است که به آینده های روشن چشم دوخته اند. از آنجایی که حضرتعالی به عنوان “فناور برتر گروه فنی و مهندسی در سال ۱۳۹۶” انتخاب شده اید این لوح به شما اهدا می گردد.

روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم هم به نوبه خود این افتخار را به شرکت ایده پردازان سرزمین قشم و مرکز بین المللی رشد قشم را که در هفته پژوهش (دوم تا نهم آذر ماه) کشب شد، تبریک و شادباش می گوید.

منبع خبرگزاری مهر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *