اخبار

کارآفرینی مساوی با ایجاد شغل نیست/ فرهنگسازی در زمینه کارآفرینی

کارآفرینی

کارآفرینی

اصفهان – دبیر اجرایی اجلاس چهره‌های ماندگار مدیریت گفت: کارآفرینی مساوی با ایجاد شغل نیست زیرا این امکان وجود دارد با ارتقای فناوری یک شرکت، بهره‌وری آن چند برابر شده و اشتغال کاهش یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، ایرج سلطانی پیش از ظهر یک‌شنبه در نشست خبری به مناسبت برگزاری نخستین اجلاس ملی چهره‌های ماندگار مدیریت و کارآفرینی با بیان اینکه با برپایی این همایش به دنبال این هستیم که بحث کارآفرینی و اشتغال در جامعه مطرح شود، اظهار داشت: البته باید به این نکته توجه داشته باشیم که کارآفرینی مساوی با ایجاد اشتغال نیست چراکه این امکان وجود دارد که با ارتقای تجهیزات و فناوری یک شرکت، بهره‌وری آن چندین برابر شده و اشتغال کاهش پیدا کند.

هدف اصلی همایش فرهنگسازی در زمینه کارآفرینی در جامعه است

وی افزود: هدف اصلی ما فرهنگسازی کارآفرینی در جامعه است و با توجه به حضور کارآفرینان موفق در این همایش تجربیات آنها در اختیار دیگر افراد قرار خواهد گرفت.

دبیر اجرایی اجلاس چهره‌های ماندگار مدیریت و کارآفرینی با بیان اینکه گاهی ما از کنار فرصت‌ها به راحتی عبور می‌کنیم چراکه استفاده از این فرصت را بلد نیستیم، ابراز داشت: بدین ترتیب با برگزاری این همایش تجربیات انسان‌های موفقی که فرصت‌های پیش رو را به ثروت تبدیل کرده‌اند را در اختیار دیگر افراد جامعه قرار دهیم.

خلاقیت و کارآفرینی از خود انسان آغاز می‌شود

وی با اشاره به اینکه فکر، خلاقیت و کارآفرینی از خود انسان آغاز می‌شود، بیان داشت: هدف اصلی ما از برگزاری این همایش توسعه فرهنگ کارآفرینی با قدرت فکر و استفاده ازتجربیات بزرگان این عرصه است.

سلطانی تاکید کرد: این همایش ۱۵ اسفندماه با حضور سخنران مطرحی همچون  پروفسور کریم زارع استاد تمام دانشکده علوم دانشگاه شهید بهشتی، علی دیواندری رییس پژوهشکده پولی و بانکی بانک مرکزی، علی جاسبی رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی، پروفسور متین خبره استاد تمام Chalmers University of Sweden و برنده جایزه سازمان ملل در طراحی ساختمان‌های هوشمند، ژوبین علاقبند رئیس هیئت مدیره اسنپ و دیگر کارآفرینان برتر و اساتید بنام این حوزه برگزار می‌شود.

منبع خبرگزاری مهر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *