اخبار

ایجاد نواحی صنعتی روستایی در دستور کار دولت است

نواحی صنعتی روستایی

نواحی صنعتی روستایی

کرج – معاون فنی سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی کشور گفت: ایجاد نواحی صنعتی روستایی در دستورکار دولت است.

به گزارش خبرنگار مهر، فتح علی محمدزاده در همایش معاونان فنی شهرک‌های صنعتی کشور که صبح چهارشنبه در پژوهشگاه مواد و انرژی واقع در استان البرز، برگزار شد، با اشاره به اینکه باید با نگاه جدید به بخش صنعت اقدامات حیاتی را در جهت توسعه کشور برداشت، اظهار کرد: باید با توجه به وضعیت کشور در بخش اقتصاد و اشتغال حرکتی جهادی را پیش بگیریم.

وی با اشاره به اینکه در این مراسم مباحث جدید نظیر شهرک های نمونه صنعتی مورد توجه قرار گرفته تا در هر استان حداقل یک شهرک صنفتی نمونه داشته باشد، افزود:  ایجاد نواحی صنعتی روستایی و استفاده از انرژی های تجدید پذیر در دستور کار قرار دارد.

معاون فنی سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی کشور به تغییر اقلیم کشور در سنوات آتی اشاره و تصریح کرد:  ارتقای مبلمان شهرک های صنعتی همچنین مدیریت مصرف آب در این بخش از جمله اقدامات حایز اهمیتی است که پیرو انجام آن تفاهم نامه های خوبی منعقد شده است.

محمدزاده با اعلام اینکه مکان یابی و جانمایی شهرک های صنعتی جدید مباحث مهمی چون پدافند غیرعامل لحاظ خواهد شد، خاطرنشان کرد: بهره مندی از ظرفیت شرکت های دانش بنیان در زمینه سازه های محکم و قرص نیز انجام گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه الحاقیه ضوابط ساخت و ساز در شهرک های صنعتی در کشور بازنگری شده است، یادآور شد: مشکل پایان کار ۸۴۸ مورد واحد صنعتی در کشور تا پایان آذرماه سال جاری برطرف شده است.

منبع خبرگزاری مهر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *