شرکت های دانش بنیان

شرکت آلیاژهای رازین پلیمر

شرکت آلیاژهای رازین پلیمر

شرکت آلیاژهای رازین پلیمر
طرح تولید آمیزه های پلیمری مهندسی

معرفی اجمالی شرکت :

شرکت آلیاژهای رازین پلیمر در سال 1386 تاسیس شده و در سال 1393 به عنوان شرکت دانش بنیان مورد پذیرش قرار گرفته است. این شرکت در زمینه تولید انواع آمیزه های مهندسی پلیمری فعالیت دارد. شرکت رازین پلیمر محصولات تولیدی خود را در سه گروه ذیل بسته بندی نموده است.

آمیزه های پلیمری رازامید ( RAZAMID): محصولات تولیدی رازامید ، آمیزه های مهندسی پلیمری برپایه پلی آمید و در گریدهای تقویت شده بوده که قابلیت مقاومت در برابر حرارت ، نور و ضربه را دارند. خواص منحصر به فرد آن ها نظیر چگالی پایین ، نقطه ذوب بالا، استحکام ضربه ای خوب و همچنین مقاوت شیمیایی و فرسایشی بالا، باعث گسترش کاربرد این گروه از محصول در صنایع مختلفی نظیر خودرو ، الکترونیک ، ساختمان و … شده است.
آمیزه های پلیمری رازالن ( RAZALEN) : محصولات رازالن ، دربردارنده ترکیبات مختلف پلی پرولین و آمیزه های بر این پایه می باشد. این خانواده از محصولات طیف وسیعی از کاربردها را تحت پوشش قرار می دهند. در تولید آن ها ، گریدهای مختلف پلی پرولین برای رسیدن به تعادل قابل قبولی در خواص مختلف با توجه به نیاز مشتری با موادی از قبیل رابرها، اصلاح کننده های خواص ، الیاف شیشه، افزودنی های معدنی و در رنگ های مختلف کامپاند می شود. اصلاح خواص صورت گرفته در این محصولات جهت مقاومت به سختی و خش پذیری ، مقاومت به ضربه و مقاومت گرمایی و … می باشد. به دلیل داشتن تنوع خواص ، این محصولات در مصارف متنوعی از جمله ترمیم های داخلی و خارجی خودرو ، قطعات و لوازم خانگی، تجهیزات مخابراتی ، صنایع حمل و نقل و … کاربرد دارند.
آمییزه های پلیمری رازادور ( RAZADUR) : آمیزه های پلیمکری رازادور، رزین ترموپلاستیک پلی استری برپایه ترکیب PET و PBT تولید شده توسط شرکت رازین پلیمر است. این محصولات دارای فرآیندپذیری ساده همراه با گرانروی مناسب می باشند.گریدهای مختلف رازدور داری خصوصیات فیزیکی و مکانیکی مناسبی و چقرمگی ، مقاومت در برابر گرما، سایش و مقاومت پوششی هستند و در میان آنها گریدهای مقاوم در برابر شعله نیز وجود دارد. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *