اخبار

ظرفیت حوزه دانش بنیان در ایجاد اشتغال پایدار و توسعه معرفی شود

شرکت د انش گستران خلاق مادستان

ظرفیت حوزه دانش بنیان

به گزارش خبرنگار مهر، اردشیر آرش عصر دوشنبه در کار54گاه آموزشی فرصت های کارآفرینی و کسب و کار دانش بنیان در صنعت ساختمان اهمیت موسسات دانش بنیان را در زمینه اشتغالزایی و دستیابی به توسعه پایدار مهم دانست.

وی تصریح کرد: باید در زمینه شناساندن و معرفی مزایای این موسسات و همچنین آگاه‌سازی استعدادهای نهفته جویای کار و فعالیت آنها در این حوزه هرچه در توان داریم به کار گیریم.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ادامه داد: معافیت های مالیاتی و تسهیلات کم بهره از حداقل مزیت های تاسیس موسسات دانش بنیان بوده و مهمتر از همه آنها دغدغه اعضای سازمان را نسبت به کمبود مباحث طراحی و نظارت نقشه در زمان های رکود بازار ساخت و ساز  را کاهش می دهد.

به گفته وی تاسیس شرکت های دانش بنیان با لحاظ کردن اقدامات  قانونی آن خیلی ساده بوده و خروجی آن برای اشخاص و در نهایت کشور بسیار مفید و تاثیرگذار است.

آرش با تاکید بر اینکه باید با برقراری ارتباط تنگاتنگ بین این سازمان و پارک علم و فناوری زمینه اشتغال در سطح استان گسترش یابد، متذکر شد: درحالی که رویدادهای استارت آپ در حال شتاب گرفتن است، همسویی نهادهای مرتبط می تواند  با ایجاد موسسات دانش بنیان موجب شکوفا شدن استعدادهای جامعه علمی و فنی شود.

منبع خبرگزاری مهر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *