اخبار

فروش شرکت های دانش بنیان به ۶۰ هزار میلیارد تومان رسیده است

فروش شرکت های دانش بنیان

فروش شرکت های دانش بنیان

به گزارش خبرنگار مهر، سورنا ستاری ظهر یکشنبه در حاشیه بازدید از شرکت های دانش بنیان گناباد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خراسان رضوی جزو قطب های دانش بنیان  و استان سوم کشور در این حوزه است.

وی افزود: جهت گیری درستی در حوزه شرکت های دانش بنیان صورت گرفته و باید تلاش کنیم شرکت های بزرگ به سمت نو آوری حرکت کنند.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور ابراز کرد: در چند سالی که در حوزه شرکت های دانش بنیاد کار می کنم سعی کرده ام این شرکت ها را از دولتی شدن دور نگه دارم و دولت فقط باید فضای مناسب کسب و کار را محیا کند.

ستاری تصریح کرد: با فضای مناسبی که در کشور برای این شرکت ها محیا شده فروش شرکت های دانش بنیان به ۶۰ هزار میلیارد تومان رسیده است.

وی افزود: یکی دیگر از نتایج عدم دولتی شدن شرکت های دانش بنیان افزایش قدرت وام گیری این شرکت ها می باشد که در سال گذشته شرکت های ما در هر ماه ۵۰۰ میلیارد تومان قدرت وام گیری داشته اند.

معاون رئیس جمهور با اشاره به اقدامات و حمایت هایی که از شرکت های دانش بنیان در کشور می شود بیان کرد: در قانون بهبود فضای کسب و کار ۱۲۰ خدمت توسط ما ارائه می شود که در سال جاری که به نام حمایت از کالای ایرانی می باشد این خدمات را افزایش خواهیم داد.

منبع خبرگزاری مهر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *